Helloooo

hej på er det är söndag och jag har inte haft någontid över att hänga vid datorn sen i Torsdags, jag som lovade er inga avbrott.
Just nu sitter jag och väntar på Julia som kommer från Borås, vet inte vad hon gjort där dock, kanske skytte tävling. Sen ska vi gå några km och möta upp Sara, så ska vi hem till mig igen och kanske spela lite wii, who knows.

visst är det skönt att vi börjar våran sista vecka innan sportlovet imorgon? Det tycker jag iaf. Men imorgon ska jag även lämna in mina val från kurskatalogen, som jag ska läsa i 3an sen. Just nu ligger jag mest åt Engelska C diplom kursen och kanske pedagosiskt ledarskap, men jag får kolla igenom den sen och välja klart.

I fredags var jag på bio och såg Instängd 2^^

och igår var jag hemma hos Hanna och åt räkor, kräftor och krabbor samt kollade på melodifestivalen. Ngn mer än jag som tyckte Ola skulle stajlat sitt hår bättre?

Ola får jag bli din personliga hårstylist?

Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0