Morning eller god eftermiddag?

Hej på er sovit gott??

Det har jag hihi:)
Men som vanligt väcks jag av att telefonen ringer sådär klockan 4, där personen frågar sover du?
Klart jag sover hallå liksom^^
Aja lov nu iallafall så har några dagar extra att sova på.
Jag e ju en sömntuta och de flesta vet ju det.
Idag är det ju alla hjärtans dag eller Valentines day^^ Jag har faktiskt aldrig firat alla hjärtans dag på något särskilt vis. Idag när jag e småsjuk bilr det nog inget heller, jag som kände för att åka till stan och fika. ¨

Men jag måste bli frisk, vill ju inte ligga hemma hela lediga veckan

Nu ska jag göra någon nytta och faktiskt städa lite hur tråkigt det än låter måste det göras^^ 

Kommentarer
Postat av: J'Licious

www.JLlicious.blogg.se, check it out ;)

2010-02-15 @ 16:14:10
URL: http://jllicious.blogg.se/

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0