No more breaks

Japp jag har tagit två dagars break denna veckan, hade för mycket att plugga:P

Så jag får göra en snabb update på vad jag har gjort och köpt under de senaste dagarna:P

I måndags var jag i stan efter skolan och köpte en ram, jätte söt verkligen.

I tisdags var jag på bibloteket och pluggade med Madde och Elin, vi blev helt färdiga med arbetet strax före halv tolv på tisdagskvällen^^

Idag har jag vart i skolan en kort stund, sen letade jag hår rosetter i nästan hela stan, utan ngn lycka, ngn som vet ett bra ställe med gigantiska rosetter??

Sen åkte jag hem och lämnade mina skolgrejer och åt, sen åkte jag in till stan igen och träffade Eric som jag senare gick på bio med:) Precious blev det:P



Den grymt söta ramen (A) Vem vill sitta i den?? :D

Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0