God morgon

Morning, har iof inte vaknat nyss men det känns så, har bara käkat frukost och har inte gjort mig iordning elr borstat tänderna.
Idag ska jag iaf ta i tu med mitt slagfält till rum, så jag kan ha det mysigft ikväll då jag ska tända alla mina nyinköpta ljus som jag köpte igår när jag var i Kungsbacka, köpte jätte fina ljus på f.b interiör där. Så nu flyter det lite koppar med ljus i min fiskskål:) ( inga fiskar i skålen ;P) Just nu e det  bara ljus och stenar i glas och vanliga stenar som jag tog med mig hem från stränderna i Rhodos stad.
Så nu får jag försöka göra mig iordning så jag slipper städa hela dagen^^

Puss på er ♥

Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0