Godkväll

Hej på er, har precis vaknat, ja jag somnade med huvudet på skrivbordet och mailen plingande. Ni fattar inte hur oerhört trött jag är, och klockan e inte ens 19. Funderar på att ta en kopp vaniljte och se om jag piggnar till. Jag har iaf vart lite duktig idag när jag nästan vart hemma hela dagen, jag har städat lite grann på mitt rum, även om det behövs lite till, men e man trött så e man. Det e bara så grymt segt hemma. Önskar det var helg så man kunde åka in till och göra stan osäker. Fast egentligen längtar jag inte till Fredag men till Lördag och en del av söndagen då jag ska se Avatar. Men på fredag direkt efter skolan ska jag åka en två timmars biltur till Mellerud, byta de sista Julklapparna, äta mat, sova och åka hem igen på söndagmorgon för på Lördag ska jag till Hanna och Emma, awesome. Gud vad jag älskar dom två:P
Nu ska jag sluta tjata så peace:P

Kommentarer
Postat av: E - Bloggen om skönhet & mode ! - Tävling pågår !

Allt bra med dig ? :)

2010-01-13 @ 22:12:20
URL: http://hondaremelie.blogg.se/

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0