Let's Dance

Japp ni hörde rätt, kvällen blir full av dans när Let's dance drar igång.

Årets alla par:

Elin Kling och Daniel da Silva

Willy Björkman och Charlotte Sinclair

Gudrun Schyman och Björn Törnblom

Agneta Sjödin och Tobias Karlsson

Marcus Birro och Helena Fransson

Peter Wahlbeck och Maria Bild

Victoria Sandell Svensson och Anders Jacobson

Stefan Sauk och Malin Johansson

Molly Sandén och Jonathan Näslund

Claudia Galli och Tobias Wallin

Rahbi Jaber och Maria Lindberg

Mattias Andréasson och Cicilia Ehrling


Jag tror kvällen kommer bjuda på mycket snygga dans tekniker, men själv gillar jag mest de sista avsnitten, då dom faktiskt kommit in i det och utvecklades riktigt bra, måste faktiskt säga att Laila Bagge var min favorit förra året, det fanns en dans som hon gjorde som jag verkligen älskade och det var denna showdansen:


Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0