Lördags mys?

Hej på er klockan börjar närma sig nio, vilket betyder att jag har snart vart vaken i 9 timmar, woho!
Jag har haft en liten känsla att jag snart kommer bli sjuk, den kändes ännu värre idag, så om jag inte kommer till skolan på måndag så vet ni varför;P
Nu försöker jag bara njuta av helgen, imorgon ska jag nog träffa Julia:)
Ikväll blir det bara mys, elr om ca en kvart börjar familjens karlssons årliga hummer kväll:D Ja ni hörde rätt, idag blir det hummer till kvällsmat xD mamma och pappa var tillochmed så snälla att de köpte en liten flaska med asti till mig (A).
Idag äter jag en av mina favoritgodisar som jag upptäckte i sommras på mitt sommarläger.
Jätte goda:D

Ha en trevlig kväll så hörs vi senare puss ♥


Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0