Saknad?

Hej nu sitter jag här igen, skolan är slut för dagen och det börjar närma sig läggdags efter varje minut som går. Men nu ska jag inte sitta och tjöta om hur trött jag är. Jag kan ju ändå inte somna.

Jag vet inte vad som är fel, jag ligger flera timmar och bara vrider mig, fast jag tänker alldeles för mycket.

Men jag tänkte på en grej, kan man sakna någon så mycket att det gör ont?
Jag tror att jag gör det. Man känner sig så tom inombords. Jag vill bara skrika ut, och gråta bort det onda, men det skulle nog inte funka.

Neh nu får jag distrahera mig med att göra spanska läxan, inte så jätte kul, men kanske funkar bättre än att sitta här och göra inget.


Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0