Shopping 27/1- 2010

Hej på er, efter en kort dag i skolan är jag nu hemma, ätit en fransk omelett.

Jag åkte till stan direkt efter skolan, eftersom stan ligger på vägen hem, e det lätt att man fastnar där xD

Idag fick jag iaf några saker med mig hem.

En ny maxfactor masterpiece max, mascara i svart.






men även 4 nagellack från mavala.



Mexico                                                                      Ankara


                                                                
Black                                                                             Freshy


Mexico har länge vart min favorit, detsamma med den svarta, de andra två har jag aldrig testat innan, men jag tror de kommer vara underbara på:D

Kommentarer
Postat av: Barney

Wooowww!

2010-01-27 @ 15:43:24

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0