Tecknarlust

Japp jag får jämt massa ideér om massa annat roligt än att plugga.
Idag var det turen att komma till mina teckningar. Jag saknar faktiskt det. Jag har inte tecknat på över en månad tror jag, iaf inte seriöst, mer som små kluttar i mitt skolblock på några tråkiga lektioner.

Men idag hittade jag mina gamla bilder på teckningarna, när jag rensade min bildmapp på datorn. Det fick mig gå igång i blocket direkt, känner mig lite ringrostig dock. Får nog öva mer, kanske kommer jag tillbaka bättre än någonsin?

Idag slutade jag 9 vilket betyder 45 min i skolan xD. Så jag stack hem och kollade på Batman, The dark knight. Men nu sitter jag och lyssnar på Kents Röd. Bästa låtarna är nog, Taxmannen, Töntarna, krossa allt, hjärta och sjukhus:D



Robert Pattinson, från den tiden jag var helt uppe i Twilight^^

Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0