Fredag 9 Juli

Hejsan på er, sry för den dåliga uppdateringen, men har knappt varit hemma idag.
Jag har vart en sväng i stan, elr rättare sagt 2 ggr.
Ena gången var jag inne för att hitta en klänning, till ett bröllop jag ska på senare till slutet av sommaren. Men det gick ju verkligen skit. Hur kan man ha som affär massa klänningar där alla dragkedjorna är sönder?
Jag provade säkert iaf 5-6 klänningar i en affär och hälften av dragkedjorna var sönder. Snacka om mkt defekta varor!!

Iaf nu på kvällen var jag ute på restaurang dels för att fira att jag kommit från sjukhuset och dels för att vi äntligen får börja semestern. Så vi beställde bord på sveagatans restaurant vino tapas.
Alltså ett tapas ställe. Massa små plock och gott. Dock glömde jag både kameran och mobilen hemma(klantiga mig) så har inga bilder på hur maten såg ut, men om ni någonsin går dit så prova deras bacon inlindade dadlar. Super gott:D

Nu är jag rätt så trött så det blir snart dags för att borsta tänderna och krypa ner i sängen.

Puss på er♥


Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0