Tisdag 6 Juli

Hej på er, äntligen har en lättnad sköljt över mig.
Jag har äntligen blivit utskriven från sahlgrenska och får nu komma hem efter 16 dagar på sjukhuset.
Men med detta har jag fortfarande massa tider att passa, mina antibiotika tider. Jag äter två olika tabletter, en tas 3 ggr om dagen dvs. kl 08, 16 och 24. Den andra tas bara 2 ggr om dagen, kl 08 och 20. vilket gör att jag får gå och hålla koll på dessa tider hela dagarna.
Det suger att vara sjuk.
Fast hemma slipper jag iaf bli stucken varje dag halv 6 på morgonen för att de ska hinna skicka blodproven för analys innan läkarronden börjar.
Men nu ska jag återgå till mitt SATC maraton, inne på säsong 2 nu:)
Puss på er♥

Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0