Torsdag 8 Juli

Hejsan alla bloggläsare,
Idag har jag vart och träffat min andra hälft. Julia min bästa vän och kompis sen barnsben.
Vi träffades först på stan och drog sen vidare till Bergakungen för att se filmen jag missade premiären på när jag låg på sjukhuset, Eclipse. Den var mycket bättre än förväntat och väldigt mycket bättre än andra filmen.
Just nu sitter jag och kollar på Fringe, idag handlar det om en man som har kommit på hur man kan utföra tidsresor.
Så fort klockan har slagit tolv och jag får ta min medicin ska jag gå och lägga mig, är verkligen helt slut. Efter en sånn kraftig infektion som jag haft, är det iof inte så konstigt att man är svag i muskler och är väldigt trött för jämnan, men jag tycker ändå att jag klarar mig bra.

Sov gott på er Pözz♥

Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0