angående inlägget: när?

Jag har fått en kommentar av en av mina trogna läsare om hjärtat på bilden, är utav att jag skärt mig, därför tänkte jag göra lite klarhet i detta genom att berätta om det.

Det var för ett år sedan, när jag satt på en av mina lektioner på skolan. Jag hade ur tråkigt och hade inget att måla på så ritade ett hjärta på handen med blyertspennan, men jag råkade rita lite för hårt så det gick hål i huden och jag fick en infektion på handen. vilket gjorde att jag ångrade mig djupt. jag fick ett ärr, men det har nu bleknat såpass bra att det inte syns längre om amn inte granskar huden riktigt nära med förstoringsglas.

så gör inte som jag och rista in saker i huden^^

Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0