när allt känns fel

Idag har jag mått dåligt hela dagen. Inte speciellt kul. Jag har inte ens rört chokladmousse brownie tårtan som står i mitt kylskåp, sen när sa jag nej till det liksom. Det känns som allt är snett i dag. Allt e bara FEL. Känns nästan som hela världen är emot mig, fast ajg egentligen innerst inne vet att den inte gör det. Kanske är jag lite deprimerad? Just nu vet jag inget mer än att jag är trött.
Men en sak som gjorde mig glad var att min gamla klasskompis hörde av sig idag och vi ska antagligen träffas i veckan, underbart! Nu när jag inte haft något att längta till, speciellt inte helgen då det blir släktkalas, finns det någon som trycker det e kul med släktkalas? Kanske när man var liten och man fyllde år, men nu vill man ju göra massa annat istället för att träffa släkten.
Nä nu får jag sluta klaga och göra något roligt istället, jo jag har ju målat färdigt min teckning idag. Tänker visa den imorgon, så kika in då:)
Men ni kan ju få en titt på ett av mina gamla verk^^



Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0