Tooooodaaaay

Hej på er idag är allt bra med mig förutom min fot som är blåare än nånsin. För tillfället har jag ganska nyss kommit hem från skolan och torget. Träffade pappa där och sen handlade vi. Just nu väntar jag tills min mat ska bli klar. Det blir helspecial idag, mos korv och bröd. Min pappa gör världens godaste mos så ni bara vet, därför överlåter jag honom till det.

På fredag blir det jag som ska laga maten på mammas födelsedag, vet dock inte än vad jag ska laga just nu står det mellan två pasta rätter, antingen kyckling filé med citronbourre sås. Eller fläskfilé med sherry/rom sås, vad tycker ni? speciellt du Julia som testat båda dessa rätterna^^

Kommentarer
Postat av: Julia

Båda e goda :) ta det some lättast ;D

2010-03-10 @ 14:25:27

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0