Måndag 10 maj

hej på er, har eran helg vart bra??

Idag har jag bara haft matte och har därför springt runt på stan ungefär hela dagen. Har köpt två saker idag, lovely. Jag har även vart på synundersökning idag hos synsam. Ska skaffa linser, men de var tvugna att specialbeställa mina, för att de inte hade linser med den rätta styrkan. Jag har ju ett sådant jobbigt brytningsfel som e åt fel håll mot alla andras^^
Men ska iaf tillbaka dit på Torsdag nästa vecka och prova samt hämta ut mina linser, så förhoppnings vis behöver jag inte använda mina glasögon allt för ofta sen.

Här e en av sakerna jag köpte idag, dock hade dom inte min vanliga i rätt färg, så nu provar jag en annan, känns bra den med:)




Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0