Söndag 30 maj

Hej på er, allt bra?
Idag har jag för det mesta spenderat med familjen eftersom det är mors dag. Älskar ju min mamma, så då blir dagen självklar:)
Vi åkte in till stan för att min bror behövde köpa badbyxor och sandaler. Varje gång jag åker in till stan med min bror försöker jag övertala mig själv att det kommer bli kul, men jag blir alltid besviken eftersom min bror alltid gnäller och allting är fel. Kändes som vi gick till hundra skoaffärer innan vi hittade något som han faktiskt kunde tänka sig att ha på sig.
Själv sökte jag efter snygga gladiator skor, men det fanns inga i min storlek, brukar nästan aldrig ha problem eftersom jag är ganska liten om fötterna, och det inte är så många som har min storlek. Men idag var det helt hopplöst. Någon som vet ett bra ställe som säljer snygga gladiator skor?
Nu ska jag plugga, hörs senare, tjohej!


Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0