Fredag 26 november

Hejsan, nu börjar dagen lida mot sitt slut och jag e verkligen super trött.
Skippade att hänga med ut på trädgårn idag.
Btw gjorde värsta impuls grejen idag, jag gick till piercingstudion tribe, frågade om de hade någon öppen tid för piercing, vilket de hade och 15min gick jag ut därifrån med inte en, inte två, inte tre, utan FYRA nya piercingar!!
Det blev två nya på varje öra haha.
Stackars Linnéa fick sitta utanför och vänta.
Sen träffade jag Julia i stan efter hon slutat skolan, och påväg hem mötte jag Jasmine som sedan följde med mig hem och hade lite filmkvälls mys.
Ni kommer snart få se bilder på de nya piercingarna.
Puss och godnatt små monster!♥

Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0