Lördag 20 November

hejsan alla små monster!

Idag har jag suttit i 6 timmar och målat en tavla med oljefärger. har verkligen vart super kul!
Så nu kan jag knappt vänta tills den har torkat, tråkigt nog kan de ta flera veckor.

men min rygg tog lite stryk av att sitta och måla så länge, så ska nog lägga mig i sängen och ta det lungt en stund, men först måste jag tvätta penslarna och flytta undan alla målargrejer från golvet.

Mitt rum luktar linolja haha, vet inte hur det ska gå coh sova här sen. hade egentligen tänkt stå ute i förrådet vid pappas snickarbänk, men det är alldeles för kallt för att stå där ute.

Ha en fortsatt trevlig helg och kväll Puss♥


Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0