Måndag 1 November

Hejsan alla små söta monster

jag har nyligen hoppat av tåget, och befinner mig nu på hemlig ort! Neeh inte är den hemlig inte. Jag befinner mig nu på min "ursprungliga" mark, dvs. Mellerud i Dalsland.

Jag är häruppe i största del för att träffa lite släkt, men även för att jag ska få min balklännings design uppsydd. Vill egentligen se resultatet med en gång, men det tar ju tid att sy upp en klänning. Jag ska egentligen bara presentera min design, ta måtten och välja tyget.

Hiss eller diss att sy upp egen design?

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Adara - teckningar, foton, drömmar

Hej! Jag tänkte bara tipsa om en tävling i min blogg som är jättelätt att vara med i: http://adara.blogg.se/2010/october/vinn-en-i-love-my-t-shirt.html#comment



Om du inte vill ha reklam ber jag om ursäkt för denna kommentar!

Kram <3

2010-11-02 @ 15:28:54
URL: http://adara.blogg.se/

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0