Måndag 8 November

Hejsan på er, ibland behöver man en lite längre paus från bloggandet, har haft alldeles för mycket att göra.

Jag satt igår kväll och kollade på MTV EMA 2010. Tycker det var dåligt att Swedish house mafia vann över Kent i best swedish act.

Annars var galan rätt bra, Jsutin Bieber borde iof inte ha vunnit best male heller.
Artisternas uppträdanden var riktigt bra, och för en gångs skull sjöng inte sångaren i kings of leon speciellt falskt.
Just nu sitter jag i mitt halvt nystädade rum, har bara gjort halva haha. Jag orkade inte mer, men det kommer senare i veckan antar jag. Jag har precis gjort klart min engelska läxa.
Har även träffat Sofia idag, kändes som ages sen sist.




Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0