Onsdag 10 November

Hejsan på er,
Nu sitter jag åter i min säng efter en dag i skolan, men idag har jag även vart och gjort grejer efter skolan som har med mitt projektarbete att göra. Så jag och Madde var på dagiset idag och observerade barnen, hur de samspelar med varandra osv.
Sen har jag även pluggat och nu vet jag inte alls vad jag ska göra. Funderar på att sätta på en film, men vi får helt enkelt se.
Tänkte visa er min nyaste tröja som jag egentligen inhandlade i Måndags, men hade på mig idag.



citatet på tröjan kommer från en av mina favorit filmer, Top Gun
den finns att köpa på http://phoenixtshirt.com eller deras butik i stan:)

Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0