Tisdag 23 November

Hejsan på er, känns som jag bara blir värre och värre på att uppdatera.

Det händer så mycket grejer i mitt liv just nu så jag hinner knappt blogga alls.
Det händer speciellt mycket i skolan, 3e året är det mycket som förväntas av en, även om jag har värsta chill schemat, men pluggandet gör mig ändå stressad, alla prov, inlämningar och redovisningar och inte nog med det, nästa vecka på fredag skall jag göra mitt CAE prov.
Det vill säga mitt cambridge muntliga prov. Är verkligen super nervös redan. Det muntliga är verkligen inte min starka del. men förhoppningsvis går det bra.


Tänkte visa er mitt nya tillskott i möss samlingen

Puss på er♥


Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0