Sooooooligt

Shortsen är på, inga strumpor, inga skor.
Jag ligger för tillfället ute på min stora altan och solar, rastar kaninerna och pluggar religion. Tur att man kan blanda nytta med nöje lite ibland. Fast egntligen är musiken bara nöje för tillfället. Jag måste bli brun till den 12 maj. Måste ju va brun och fin till balen liksom, så då får man passa på att sola, när solen väl är ute, även om man behöver plugga. Men det är varken svårare eller lättare att plugga ute, så varför inte.
Sen så har ju humlorna och fjärilarna börjat visa sig också!

Kommentarer
Postat av: CJ

Åh men vilken sötnos! Och kul att du är med och tävlar. :)

2011-04-13 @ 16:20:18
URL: http://cjs.blogg.se/

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0