trött och småsjuk

Hejsan på er, huvudvärken jag haft under dagen, som inte ens gick bort med den extra långverkande alvedonen jag tog imorse, eller jo, den försvann i typ en halvtimme, och kom sedan tillvaka igen. Sen har jag frusit hela dagen oxå.
Nu är iaf min balklänning hemma, och hänger på kroken under trappan. JAG ÄR SÅ SJUKT NÖJD!
Hemma är ju jag oxå nu, eller dvs hemma i göteborg. Mellerud är ju mitt andra hem.
Mysigt att träffa kaninerna igen. Nu kanske ni tänker att jag bara lämnade kaninerna helt ensamma hemma och bara åkte, men såklart bad jag Jasmine att sköta om dem när jag var borta.
Eftersom jag känner mig halvt efter så kan jag inte bjuda på en bild just nu, så det får bli en ur mitt arkiv:P

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Nu har jag utsett vinnaren utav underkläderna! Och personen som vunnit är länkad i tävlingsinläggt!



Jag vill också passa på att tipsa om att jag nu startat en ny tävling där du kan vinna valfritt märkesplagg ;)

Klicka bara på länken här under för att komma till tävlingen :)

http://vadfanskajagheta.se/2011/april/vinn-valfri-markesvara.html#comment

2011-04-18 @ 09:28:50
URL: http://vadfanskajagheta.se

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0