Typ världens sämsta uppdaterare?

hej på er, jag har inte suttit vid datan på två dagar, och har varit för upptagen för att blogga överhuvudtaget.
Igår hade jag en nästan teknik-fri-dag, vilket var riktigt skönt.
Jag hade lagt ifrån mig mobilen hemma, ingen dator, ingen ipod, dock tittade jag en timma tv innan jag gick och la mig. Annars låg jag ute och solade och läste hela dagen.
Har börjat att läsa om hela twilight serien nu^^ Läste klart första boken igår.
Jag har faktiskt blivit brun- ofattbart när det gäller mig, eller snarare omöjligt i vanliga fall^^
Idag åkte jag ner till Särö och gick runt i en handelsträdgård där, mysigt och varmt.
Nu skall jag sätta mig ute på altanen och läsa igenom mitt tal-manus.

Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0