Pinsamma saker^^

Tjo! Glad Lucia... eller vad man nu säger
Sitter just nu och kollar på masterchef USA.
För min del har det varit som vilken dag som helst. Har inte ens käkat en pepparkaka idag.
Hade dock velat ha en lussekatt men orkar inte gå och handla en i regnet.
Glömde bort mitt möte på Academedia idag, eller snarare hade bokat in det på fel datum i iphonen^^ Pinsamt när man kommer på det. Fick boka om det till den 27e. Men skall dit imorgon igen på ett annat möte, dvs om jag inte jobbar imorgon.
Körde en grym hårinpackning idag från favorit märket Fudge Dynamite. Cocos doft på det med, mums!
Håret känns som nytt!
Tänkte bjuda er på en bild från iPhonen

Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0