Colour splash!

God kväll alla läsare.
Har suttit och pluggat inför en redovisning jag antingen har i morgon eller nästa vecka. Jag hoppas faktiskt på nästa vecka.
Idag slutade jag tidigt vilket var skönt. Imorgon slutar jag iof också tidigt, redan vid 09.05.
Imorse försov jag mig, men kom fortare ut genom dörren än vad jag brukar göra när jag inte försover mig. I vanliga fall går jag upp mellan 06.00 - 06.10 och går hemifrån 07.15 vilket gör att jag får springa till bussen.
Idag kom jag upp ur sängen 06.25 och gick hemifrån 07.05. Vilken förbättring va;)
Jag berättade ju igår att jag skulle måla om naglarna, vilket jag gjorde och titeln på inlägget är pga hur naglarna blev.

Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0