I got life mother!

I got life mother, I got laughs sister, I got freedom brother, I got good times man.
I got crazy ways daughter, I got milliondollar charm cousin.
Imorgon skall jag tydligen ut igen. Börjar bli något av en partygirl nu för tiden xD
Ute igår och ut imorgon. I höstas var jag nästan helt emot att gå ut, tyckte bara det var hemskt. Men jag antar att jag bara hade otur när jag var ute. Tex. när jag var ute första gången och blev trampad på foten av en tjej med stillett klackar. Vilket gjorde ett fult jack på min fot.
Men igår var det verkligen super kul.
Kul att träffa nya människor, även om vissa är way to drunk^^
Så imorgon blir det party på Sticky, och jag lovar att det inte blir några fisk shots!

Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0