is it nine in the afternoon?

Jag är halvt vaken trots att jag har vart uppe sen halv 10.
Det snöar igen- fail!
Igår efter jag och Madde varit på stadsbiblioteket och skrivit klart projektarbetet åkte jag hem, men köpte med mig en vanilj latte på vägen. När jag kom hem ställde jag mig och skalade potatis till middagen.
Då fick jag ett mess om att tjejerna skulle till rockbaren till kvällen, så såklart hängde jag på. Ringde Jasse och hon ville med, så hon kom över, jag slängde på mig ett snyggt linne och sminkade mig och sen drog vi.
Jätte trevligt var det igår kväll.
Fast usch vad fisk shoten var äcklig, den rensade verkligen upp i halsen och lungorna.

Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0