Lördag

Pyret sitter och nyser i sin bur, har väl fått vatten i näsan som vanligt stackaren.
Just nu sitter jag och tittar på Helens små underverk. Med andra ord, tråkar lite^^ Har iof varit duktig och skrivigt små projekt jag har på g.
Ett av dem, färdigställa mitt CV.
Igår var det jätte mysigt.
Det började med en lektion, som jag faktiskt fick redovisa på^^
Sen åkte jag, Emma och Linnéa in till stan, åt lunch och fikade. Snackade minnen och annat. väldigt roligt!
Efter det åkte jag hem, Julia kom över och vi drack te innan vi åkte vidare i stan för att träffa Jasmine och Sarah.
Vi åt middag på Jensen's och drog sen vidare till scandinavium där vi spenderade kvällen åt de grymt fina hästarna.

Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0