Rättskunskap

Nu har jag rättskunskap, jätte tråkigt. Verkligen tur att jag inte tänkt bli advokat eller något. Men varför läser man egentligen rättskunskap som ett obligatoriskt ämne? Jag kommer knappast ha användning av olika domar sen liksom. Jag har liksom inte tänkt att begå mord eller bankrån senare i livet.
Jag kan ju knappt leva med skulden över att ha försört ett glas hemma eller lagt varma bullar på vårt träbord så det blivit värmeskadat liksom^^

Nu på rättskunskapen håller jag på med ett arbete om John Ausonius, dvs Lasermannen, cykelrånaren, vad man nu vill kalla honom^^

Älskar att skolan äntligen köpt in lite laptops så vi slipper att ta med egna hela tiden eller sitta vid de uråldriga burkarna någon våning över mig.

Jag brukar iof ta med min egna laptop, men det blir så tungt att gå och bära en hel dag, vågar faktiskt inte låsa in den i skåpet, inte ens över lunchen^^

Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0