@ school

ciao bellas

Just nu sitter jag egentligen på min svenska C lektion och gör analys av en transkription vi gjorde förra veckan. Dock är jag redan färdig och vi slutar inte lektionen förän om 20 minuter.
Sen har jag typiskt nog 40 minuters håltimma och sedan 50 minuters pedagogiskt ledarskaps semenarie. Det låter inte mycket men det är det akn jag lova, ni som ännu inte råkat ut för ett semenarie än.

Fats det är ju alltid gött att sluta 50 minuter tidigare på sin längsta dag i veckan.
Då kanske ni säger att 10.00 - 16.20 inte är en speciellt lång dag men eftersom jag slutar innan klockan två alla andra dagar i veckan så är det absolut en lång dag. Fredagar går jag ju från 8.00 - 10.50 så man kan väl ända säga att fredagen väger upp måndagen.


Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0