Torsdagsmys

Hellu guys and dolls
Just nu halv ligger jag i min säng. Har vart tung i huvudet hela dagen, kanske en efterverkning av huvudvärken jag hade igår.
Känns som jag har tyngder hängande från ögonen typ. Får kanske gå och lägga mig tidigt idag. Men eftersom det är Torsdag och jag som tur inte behöver plugga något idag blir det myskväll här hemma. Om jag fortfarande känner för det ikväll kommer jag nog göra en blåbär/banan smoothie.
Idag i skolan gjorde vi intervjuer som vi sedan skulle skriva ner ord för ord, inklusive pauser och ehh, ähh m.m.
Det är verkligen sjukt hur kul man låter när man pratar, nästan helt osammanhängande i vissa fall, men ändå fattar man vad den andre säger och tvärtom.

Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0