We don't celebrate sundays!

Söndag söndag söndag, vad mer kan jag säga, tråkigaste dagen på hela veckan. Det blir inte bättre att man ligger i sängen och mår dåligt heller.
Jag började må dåligt redan igår, inte bra.
Mamma och pappa som gjorde så god mat igår, tre rätters, mums!
Till förätt vart det avokado röra med räkor. Sen blev det tryfferad fläskfilé med gräddpotatis och shiitake svamp.
Efterätten blev pannacotta med jordgubbar ovanpå.
Jag måste verkligen hålla på att bli sjuk då jag inte åt upp min pannacotta, och är fortfarande inte sugen på att äta upp den.
avokado med räkor skulle dock smaka bra^^
Idag vart det moussaka till middag. Fick en stor längtan efter min resa till Kreta i sommar.
btw titeln på inlägget kommer från en Hardcore superstar låt. Love them!

Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0