Måndag 24 januari

Idag har jag vart i skolan, haft religionskunskap B där vi såg på en dokumentär om den destruktiva sekten Heaven's gate. Även pedagogiskt ledarskap där vi nästa vecka skall göra intervjuer med ungdomsverksamhets ledare.
Idag har även min lilla Pyret plutt flyttat in i mitt rum. Mina två kaniner har helt plötsligt börjat bråka, så nu har vi fått separera dem. Eller rättare sagt ligger det till såhär:
Pyret är äldst och har därför bestämt över Tindra, men nu efter några år under Pyrets styre har Tindra tröttnat och har därför bestämt sig för att ta över ledarrollen och enda sättet är att slåss. Därför har vi haft dem åtskilda, men i samma bur vilket har gjort att de bitit varandra genom gallret. En gång bet Tindra Pyret så allvarligt att det blev ett köttsår och började blöda. Så nu kan vi inte ha dem ihop så därför har Pyret flyttat in i mitt rum.

Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0