Måndag 31 Januari

Jaha då vart det sista januari för detta året åtminstone. Vilket för oss grymt söta men dock fattiga studenter betyder STUIEBIDRAGSDAG! Jippi!! Så nu tjejer kan vi dra ut igen.
I lördags var jag och tjejerna och bowlade i Eriksberg. Mysigt och roligt. Igår myste jag med kaninen hela dagen när jag låg i sängen och var halv sjuk. Gick dock senare på kvällen, efter den goda middagen bestående av Japansk fondue, till torget och köpte en låga jordgubbsglass, samt choklad sås och strössel. Ibland måste man få frossa lite också.
Idag har jag vart i skolan, ätit carbonara på Mocha och sedan åkt till Bågskytte klubben med Linnéa och Madeleine för att intervjua min tränare. Vi har ett arbete i pedagogiskt ledarskap där vi skall intervjua en person inom ungdomsverksamhet. Det gick bra och sen fick även Madde och Linnéa prova på att skjuta lite innan vi sprang iväg till bussen mot stan igen.
Nu skall jag natta Pyret vilket betyder total nedsläckning på mitt rum, med undantag för TV då.
Även en bild på mitt nyaste tillskott i min garderob
Dock är färgerna starkare irl

Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0