Söndag 23 januari

Hejsan på er, helgen har varit väldigt busy för min del, förutom idag då haha.
I fredags var jag ute hela natten, med tjejkompisarna, samt respektive pojkvänner och andra vänner.
Konstig natt var det iaf, även om den var rolig.
Igår var jag och firade min kusin som fyllt år under veckan. Myste även med katten "Djungel George" som tydligen hälsar på ofta, vilket han gjorde även igår. Jätte mysig katt, kurrade så fort man tog upp honom i famnen.
Idag har jag mått lite dåligt så har legat i sängen hela dagen. Druckit vira blåtira, ages jag drack det. Kollat på tre filmer, en som jag lånat av Emma, som hette Connie and Carla, de andra var Systrarna i Jeans och Skenbart.

Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0