Söndag 9 Januari

Hej allihopa!

Måste bara säga att jag e sjukt hungrig för tillfället haha, speciellt när jag såg att vi skulle äta tre rätters idag!

Just nu sitter jag och spanar på olika resemål, det är nämligen så att jag och mina tjejkompisar skall åka iväg i sommar, men vet inte riktigt vart än.

Om ni har några förslag på vart vi kan åka, så lämna en kommentar, det kan tex vara en plats du nyligen varit på, eller en plats du vill åka till.
Det enda kruxet vi har är att platsen måste ha en strand, ställen för shopping samt lite kultur.

Det enda förslaget vi har just nu är att åka till Rimini i Italien, jätte fint ställe. Dock är Italien lite dyrt. Så vi vill gärna utvidga våra vyer lite grand.

Puss♥


Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0