Torsdag 27 Januari

Hej på er, egentligen har jag ju svenska lektion nu. Men som de två senaste veckorna har vi haft projekttid på svenska lektionerna eftersom projektet är en tredjedel av svenska betyget. Inget vi visste förän vi började i våras typ.

Så nu sitter jag ensam och skriver projektanalys utan Madde stackarn som är hemma och är sjuk.
Jag vill egentligen hemma och jobba istället, för jag jobbar mycket bättre uitan massa folk runt om kring mig som stör. 
Men får snart åka hem så det är ju bra det.
Imorgon är det planerat att jag skall träffa Julia på en fika, så längtar dit. Det är jobbigt att inte träffa sin bästa kompis så ofta. Det är liksom mer än 2 veckor sen vi liksom gjorde något tillsammans så det är på tiden nu.


Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0