Kajal

hej igen såg att jag hade fått lite mejl av några yngre läsare som undrar varför jag använder vit kajal istället för svart kajal.
Så här kommer svaret Amanda och Sophia!
Jag använder vit kajal för att det öppnar upp ögat, vilket gör att det ser större ut. Använder man svart kajal så blir det lätt att ögat ser väldigt litet ut, jag tycker även att man ser alldeles för sminkad ut, eftersom det inte ser naturligt ut. Vissa tjejer kan oxå se lite ilskna ut när de har svart kajal eftersom det liksom ger ögat en ganska hård och skarpt utseende.
Så här visar jag ett eget exempel på skillnaden!
Känns nästan lite clockwork orange över det hela xD

Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0