Let's score!

Helluuuuu
Idag har jag jobbat, sista dagen, finally!
Kidsen fick skjuta på ballonger, vilket var typ det roligaste ever tyckte dem^^
Igår så jobbade jag på förmiddagen, sen skyndade jag mig hem för att möta upp födelsedagsbarnet Jasmine. Vi fick dock vänta en stund på Sarah som oxå skulle med. Vi shoppade lite innan vi gick vidare, pga hunger till Lilla London och åt middag, väldigt gott. Plus en appeltini där^^
Sen impuls köpte vi biobiljetter på bergakungen 4 min innan filmen började. Vi såg Something Borrowed.
2 timmar senare lämnade vi biosalongen och fortsatte till Heden för att titta en sväng när Emko United spelade match. De vann med 3-0, Grattis killar!
Sen blev det hem, kom hem vid 23 tiden och satte mig direkt för att jobba igen, blev klar en timme senare.
Så det var gårdagen.
Nu följer några nytagna flumbilder

Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0