5 saker ni inte visste om mig!

Jag tänkte berätta lite saker som ni antagligen inte vet om mig, om ni inte känner mig in på bara skinnet dvs^^

1. Jag dansade balett i 8 år.
2. Jag har dockfobi, det gäller mest realistiska,m typ skyltdockor, även araknofobi. dvs spindlar och insekter.
3. Jag är allergisk mot aluminium, nickel, ananas, mango och viss pollen.
4. Jag har grymt bra minne, men tyvärr tycker min hjärna hellre om att lägga minnet på tex. att komma ihåg reg skyltar samt känslor och lukter man hade vid vissa viktiga händelser. Istället för att komma ihåg det man pluggat in till provet imorgon^^
5. Jag har nu några gånger drömt om att jag hade en uppstoppad krokodil i en galsmonter i hallen och den började leva och åt upp mina föräldrar och min lillebrors ben.
Hihi ser ni att den blinkar^^

Kommentarer
Postat av: ida

ah okej :) fin blogg

2011-03-29 @ 20:28:15
URL: http://idabriink.blogg.se/
Postat av: wilmaaa

allt bra?(:

2011-03-29 @ 21:23:16
URL: http://wiima.blogg.se/

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0