Tillbaka igen

hej nu har jag vart iväg ett bra tag.
Tog mig och gjorde en kopp brazilian baía te från Twinings voyage serie.
Super gott!
Pyret sitter brevid och förösker gräva i parketten, lite korkad kanin man har ibland, men hon är grymt söt.
Sitter och kollar på efterlyst, hemska människor det finns.
Btw, någons som sett Robin Hood Men in tights?
Visst finns det en likhet mellan Robin Hood utklädd som gammal man vid tävlingen och Efterlysts Tommy.
Dock hittade jag inga bilder på n'tet från just den scenen i filmen, får fixa det någon annan gång.

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Hej

Var med och tävla om en länkning i dagens trailer eller dagens låt.

Du behöver bara tipsa om en låt eller en film i respektive inlägg.

Är du med i båda har du större chans att vinna :)

2011-03-23 @ 22:25:54
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Hej

Var med och tävla om en länkning i dagens trailer eller dagens låt.

Du behöver bara tipsa om en låt eller en film i respektive inlägg.

Är du med i båda har du större chans att vinna :)

2011-03-23 @ 22:26:33
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0