Student i antågande

Hello all you blogreaders!
Idag så är jag hemma och hjälper till med att fixa inför studenten. Det är ganska bra att man är ledig lite mer än en vecka innan studenten för det är verkligen mycket som måste fixas.
Vi har precis bakat tårtbottnar, gjort första marineringen på fläskfilén (dubbelmarinering) och ställt iordning borden i vardagsrummet.
Just nu hoppas jag på ett bra väder på torsdag så man kan sitta ute på altanen, blir ju så trångt annars ju.
Sen skall vi åka och handla resten av maten, typ ost och lax och sånt.
Jag skall oxå dammsuga mitt rum igen tror jag. Jag som inte ens gillar att städa ^^
Just nu känns allting ganska lungt, kanske inte är jätte kul att följa förberedelserna till studenten eller??
Puss på er iaf♥

Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0