Helluuu

Good afternoon!
Sitter och äter lunch atm. Blev lite rester från gårdagens middag. Potatis, brunsås och mammas specialbiffar, som innehåller bla. skinka och champinjoner.
Dock är jag en sån person som inte gillar att värma på potatis om den inte är pressad med mycket sås till.
Igår jobbade jag på ett nytt dagis, och var den som var sist dvs tvungen att låsa och larma. Men det gick bra.
Jag hoppas jag får jobba iaf några gånger till innan månaden är slut. Money, money, money.
I söndags var jag och såg breaking dawn med Jasmine, Filip och Elaine. Den var bra som alla sndra filmerna, men tycker fortfarande att de inte skulle ha delat upp sista boken i två delar, nu måste man ju vänta igen liksom.

Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0