ledsen

Hej på er, det har inte blivit ngn uppladdning av bilder av en anledning.
Min dator har vart knasig enda sen en gammal klasskompis la in ett nytt antivirus program i min dator förra året.
programmet funkade inte och segade ner datorn och inte bara det släppte in ett stort antal spionprogram i min dator. Men som jag som tur va fick bort efter byte av antivirus program.
Men som sagt har datorn vart lite underlig sen dess och nu ett år senare har det blivit värre. Kan inte riktigt beskriva vad som är fel mer än att program inte svarar, min ipod kan inte längre synkroniseras, datan fryser och går inte att stänga av osv.
Har försökt med ett antal åtgärder, men det går inte så bra.
Iaf igår var jag på Ullared med Julia. Riktigt trevligt och fullt med folk. Köpte lite ramar och sånt till det nya rummet.
Just nu ligger jag i min jumpsuit och diskdefragmenterar datorn^^
bjuder på en äldre bild

Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0