new story

Hej på er.
Tänkte först be om förlåtelse till er läsare som även följde mig på Devianart. Men idag upphörde mitt konto. Det var ett val jag tog för att jag för det första aldrig lägger in bilder där sen några månader tillbaka, men också av personliga själ som jag inte vill prata om.
Annars idag har jag vart en sväng till stan för att köpa mig en ny extern hårddisk som är lätt att ta med sig överallt.
Det blev en Verbatim Store 'n' go med kapacitet på 1 tb. Det blev en i den nya färgen violett. Alltså en lila^^
Så mig som det bara kan bli även om jag egentligen tittat ut en rosa.
Jag känner på något sätt att mitt nya rum blir en ny start på mitt liv. Jag känner mig redan mycket gladare än jag varit det senaste året. Även om alla knutar ännu inte lösts så känns det bra. Pusselbitarna bara faller på plats och det känns grymt skönt.
Jag saknar lite kompisar och så som jag förlorat efter vi slutade gymnasiet, men har ju ändå de bästa kvar.

Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0