Dålig på att uppdatera

Man kan väl säga att arbetslösheten tar fram de dåliga sidorna i mig. Har ju inte uppdaterat på år och dar.
Mitt liv handlar mest om arbetssökande just nu, ingen vill ha en tjej som har gått på en teoretisk samhälls linje. Man skall minst ha ett års erfarenhet, eller som ett visst hotell i gbg som vill att diskaren på deras restaurang har 3 års erfarenhet. Vem vill fortfarande diska efter 3 år??
Jag hatar att inte ha ett jobb, inga pengar, ingenting. Jag får liksom tänka efter om jag har råd att köpa en hamburgare på donken typ.
Inte bra.
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Helena

Ska vi följa varandra på bloglovin :) ? Kram

2011-09-12 @ 08:19:38
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0